2024- 2025 m.m. mokykloje vyksta šie nemokami neformaliojo ugdymo užsiėmimai:
S. Vinickaja | Mokomės žaisdami | |
L. Gripinskienė | Kūrybinės dirbtuvės | |
A. Gaidamovič | Juda vaikai | |
K. Valienė | Rankų darbo atvirukai | |
R. Pažerinienė | Gaminu ir ragauju | |
R. Pažerinienė | Darbščiosios rankytės | |
J. Zenevič | Žaismingas pojūčių pasaulis | |
R. Klimavičius | Bočia | |
R. Klimavičius | Sportiniai žaidimai | |
R. Klimavičius | Futboliukas | |
A. Švabovič | Dainavimas ir muzikavimas | |
A. Švabovič | Solinis dainavimas | |
A. Švabovič | Berniukų vok.ans. Vyturėlis” I grupė | |
A. Švabovič | Berniukų vok.ans.”Vyturėlis” II grupė | |
G. Bikinaitė-Kernagė | Sumanus IKT naudotojas | |
G. Bikinaitė-Kernagė | Bičiulis kompiuteris | |
N. Kavaliauskaitė | Rankdarbių kraitelė | |
M. Karas | Keramika | |
I. Ermilienė | Žaiskime kartu | |
D. Pokropyvna | Anglų kalbos būrelis |
Žaismingas pojūčių pasaulis
Neforamlaus ugdymo „Žaismingas pojūčių pasaulis“ veiklų tikslas yra – panaudojant įvairias sensorines priemones, žaidimus ir metodus, lavinti mokinių sensorinius pojūčius bei stiprinti jų psichikos sveikatą.
Užsiėmimai vyksta sensoriniame kambaryje, kur natūraliai smalsaudami, mokiniai tiesiogiai stebi ir tyrinėja multisensorinę aplinką, lavina sensorinius (lytėjimo, regos, klausos, uoslės ir judėjimo) pojūčius. Dalyvaudami bendroje veikloje (pvz.: poroje, grupėje) mokosi: laikytis sutartų taisyklių, atsakingai ir saugiai elgtis su priemonėmis, mandagiai ir pagarbiai bendrauti su kitais, dalintis priemonėmis bei žaislais. Stebėdami aplinką, žaisdami, atlikdami įvairias užduotis, pagal savo gebėjimus mokiniai mokosi: perteikti savo norus, pojūčius ir emocijas tiek verbaliniu būdu, tiek nežodine komunikacija (kūno kalba: mimika, per judesį, jogos pratimu pagalba), atpažinti, įvardinti bei išreikšti savo jausmus, mokosi geriau pažinti save ir kitus. Piešdami įvairiomis piešimo priemonėmis, ant įvairaus paviršiaus daiktų (pvz.: stiklas, šviečiantis molbertas ir pan.) bei medžiagų (pvz.: popierius, klijuotė) lavina kūrybinę vaizduotę, emocinį intelektą, spalvotyrą, kūrybiškumą. O video ir/ar audio įrašų pagalba mokosi atsipalaiduoti, pailsėti po atliktų užduočių.
Rankdarbių kraitelė
Rankdarbių kraitelė – neformalaus ugdymo veikla skirta kūrybinio mąstymo, savarankiškumo ir meninių įgūdžių lavinimui. Pagrindinės ugdomos kompetencijos apima kūrybiškumą, kultūrinį sąmoningumą, pažinimą. Mokiniai mokysis kūrybos proceso, meno, technikų taikymo, analizuos meninius darbus ir kurs savo kūrinius.
Žaiskime kartu
Žaidimų būrelis – puikus būdas mokiniams smagiai ir turiningai praleisti laiką, lavinti protinius gebėjimus, bendrauti su bendraminčiais ir pailsėti nuo technologijų bei ekranų. Būrelio metu mokiniai mokysis žaisti ir suprasti lengvus bei sudėtingus žaidimus, kurie laviną loginį mąstymą, kūrybiškumą ir vaizduotę.
Sumanus IKT naudotojas
„Sumanus IKT naudotojas“ veiklų metu vyresniųjų ir socialinių įgūdžių klasių mokiniai ugdosi gebėjimus naudoti IKT kasdieniniam mokymuisi, bendravimui, bendradarbiavimui, žengia pirmus žingsnius į programavimo logikos pasaulį konstruodami LEGO WeDo 2.0, LEGO MINDSTORMS EV3, LEGO Boost ir kitus LEGO konstruktorius, mokosi dirbti porose, išmėgina įvairius piešimo įrankius (kleki.com, paint.sumo.app, www.tate.org.uk, jacksonpollock.org, canvas.apps.chrome ir kt.).
Bičiulis kompiuteris
„Bičiulis kompiuteris“ veiklų metu pradinių klasių mokiniai supažindinami su kompiuterinės įrangos paskirtimi, ugdosi praktinius įgūdžius naudojantis įvairiomis kompiuterinėmis programomis, mokosi naudotis įvairiais piešimo įrankiais, supažindinami su viena ar keliomis žaidybinėmis programavimo priemonėmis (pvz., Bee-Bot ar Blue-Bot robotukais).
Linksma anglų kalba
Pirmokai smagiai mokosi anglų kalbos naujoje „Bilingual Future“ programoje!
Pamokose naudojame žaislus, korteles, žaidimus ir daineles, kad mokymąsis būtų linksmas ir įtraukiantis.
Mūsų tikslas – sukurti saugią ir draugišką aplinką, kurioje kiekvienas vaikas gali mokytis savo tempu. Mažieji mokiniai džiaugiasi naujais atradimais ir su kiekviena pamoka tampa drąsesni.
Anglų kalbos mokymąsis gali būti nuotykis!
Rankų darbo atvirukai
Neformaliojo ugdymo užsiėmimuose, „Rankų darbo atvirukai“, mokiniai lavina kūrybinę vaizduotę, kūrybišką mąstymą, dėmesio sutelktumo įgūdžius, įvairioms progoms, bei parodoms gamina atvirukus, kvietimus, skrajutes ir kt. Pažįsta savo meninius gabumus, ugdo ir pritaiko praktiškai. Lavina smulkiąją motoriką, gebėjimus, vaizduotę, ugdo kūrybinius gabumus, lavina grupinio darbo įgūdžius. Aktyviai bendrauja tarpusavyje, geranoriškai padeda vieni kitiems, gerėja bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai. Ši veikla skatina iniciatyvumą, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi, suteikia teigiamų emocijų, džiaugsmo, formuoja pozityvų požiūrį į gyvenimą.
Mokomės žaisdami
Būrelis „Mokomės žaisdami“ skirtas mokinių pažintinių, kalbinių, motorinių, socialinių ir emocinių gebėjimų ugdymui per žaidimą. Veiklos organizuojamos taip, kad ugdytiniai mokytųsi per aktyvų patyrimą, pojūčius ir bendradarbiavimą, o ugdymo procesas būtų kupinas teigiamų emocijų ir atradimų džiaugsmo.
Veiklų metu taikomi įvairūs metodai: sensoriniai žaidimai, konstravimas, judrieji žaidimai, eksperimentai, pasakų kūrimas ir inscenizavimas, interaktyvūs mokomieji žaidimai bei ritminiai pratimai. Visa tai padeda mokiniams lavinti dėmesio koncentraciją, smulkiąją ir bendrąją motoriką, atmintį, loginį mąstymą, kūrybiškumą, plėsti žodyną, taip pat skatina emocinį augimą bei socialinę brandą, gebėjimą veikti grupėje.
Kūrybinės dirbtuvės
„Kūrybinės dirbtuvės“ – tai kūrybiškumo ir saviraiškos erdvė, kurioje mokomės piešti įvairiomis technikomis, laviname vaizduotę ir meninius įgūdžius. Be to, atliekame darbelius iš antrinių žaliavų, taip skatindami ekologišką požiūrį į kūrybą ir ugdydami atsakingą požiūrį į aplinką. Užsiėmimų metu einame į gamtą, stebime gamtos reiškinius, renkame gamtines medžiagas, kurias panaudojame kuriant darbelius. Kiekvienas užsiėmimas – tai galimybė eksperimentuoti, atrasti naujus būdus išreikšti save.
Darbščiosios rankytės
„Darbščiosios rankytės“ veiklų metu, mokiniai susipažįsta su kūrybos proceso ypatumais, geba pasirinkti tinkamas medžiagas ir technikas, piešia, tapo, aplikuoja, bei kuria rankų darbo kūrinius. Mokosi apibūdinti sukurtų kūrinių kompozicijas, spalvų derinius. Kuria grupėse bendrus darbus, mokosi priimti atsakingus sprendimus ir draugų pagalbą, ugdosi empatiją ir vertybines nuostatas, mokosi atpažinti savo asmenines savybes, emocijas. Kuria teigiamus tarpusavio santykius.
Keramika
Keramikos būrelio metu, mokiniai susipažįsta su kūrybos proceso ypatumais, mokosi kelti savitas vizualias idėjas, išskirti tai, kas patinka. Piešia, lipdo, spalvina, modeliuoja plokščius ir erdvinius vaizdus, kuria rankų darbo kūrinius. Kaupia žinias apie kūrybos būdus. Priima meninę saviraišką kaip vieną iš asmeninio tobulėjimo ir terapijos būdų.
Juda Vaikai
„Juda Vaikai“ – tai smagus ir jaukus judesio būrelis vaikams, kuriame mokiniai aktyviai leidžia laiką, lavina kūną ir džiaugiasi judėjimu. Užsiėmimų metu vaikai gerina koordinaciją, lankstumą, stiprina raumenis, lavina stambiąją ir smulkiąją motoriką. Jie mokosi geriau pažinti savo kūną, suprasti jo pojūčius bei judesių galimybes.
Būrelio veiklos padeda vaikams ne tik fiziškai stiprėti, bet ir ugdyti pasitikėjimą savimi, saviraišką, bendravimo įgūdžius. Viskas vyksta jaukioje, saugioje aplinkoje, kur kiekvienas vaikas priimamas toks, koks yra – su savo tempu, emocijomis ir noru judėti.
„Juda Vaikai“ – kai judėjimas tampa džiaugsmu!
BOČIA
Mokiniai ,,BOČIA“ būrelio metu supažindinami su ,,BOČIA“ žaidimo inventoriumi, taisyklėmis ir saugumo technikos reikalavimais tai pat su saugaus elgesio taisyklėmis ir su vartojamais terminais. Mokiniai būrelio metu mokosi rutulio ridenimo būdų, atlieka pramankštą, susipažinsta su įvairiais rutulio išridenimo būdais, taisyklinga stovėsena rutulio ridenimo metu. Varžybų metu mokiniai mokosi rutulio permušimų būdų, juos aptaria ir analizuoja. Būrelio metu mokiniai varžosi tarpusavyje ir mokosi teisėjauti, o po varžybų geba save įsivertinti ir nustatyti geriausius žaidėjus.
Gaminu ir ragauju
Neformaliojo ugdymo „Gaminu ir ragauju“ veiklų metu skatiname mokinių savarankiškumą, kūrybiškumą, sensorinį pažinimą bei socialinius įgūdžius per praktinę maisto gaminimo ir ragavimo veiklą. Mokiniai supažindinami su pagrindiniais virtuvės įrankiais ir jų naudojimo saugumu. Ugdomas gebėjimas laikytis nurodymų ir veikti pagal receptą. Puoselėjami sveikos mitybos įpročiai ir maisto pažinimas per jutiminius pojūčius (skonis, kvapas, tekstūra). Ugdomi bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai dirbant poroje ar grupėje.
Futboliukas
Futbolo būrelio metu mokiniai susipažįsta su futbolo inventoriumi, taisyklėmis ir saugumo technikos reikalavimais. Įtvirtina saugaus elgesio taisykles, susipažįsta su vartojamais terminais futbolo treniruotėje. Mokosi varyti futbolo kamuolį ir jį pramušti. Atlieka pramankštą prieš kiekvienos treniruotės pradžią. Žaidžia judriuosius žaidimus, kurių dėka lavina fizinį pasirengimą. Susipažįsta su įvairiais kamuolio vedimo būdais: vidine ir išorine pėdos dalimi. Atlieka bendruosius pratimus lavinančius viso kūno koordinaciją. Po varžybų aptarinėja rezultatus ir klaidas. Futbolo būrelio metu mokiniai analizuoja futbolo taisykles dalyvaujant visai komandai, teisingai atliktų technikos veiksmų skaičiavimą per draugiškas rungtynes. Žaidžia 2 prieš 2, 3 prieš 3 ir nustato stipriausius žaidėjus.
Sportiniai žaidimai
Mokiniams sportiniai žaidimai turi didelę naudą jų fiziniam aktyvumui. Mokiniai moka atlikti mankštos ir tempimo pratimus. Geba įvairų sportinį inventorių pritaikyti estafetėse, mankštoje, žaidimuose, kliūčių ruože. Sportinių žaidimų būrelio metu mokiniai pažindinasi su krepšinio, futbolo, bočios žaidimo taisyklėmis. Žaidžia įvairius lauko žaidimus. Moka dirbti grupėje, siekia bendro tikslo.
Dainavimas ir muzikavimas, Solinis dainavimas, berniukų vokalinis ansamblis „Vyturėlis“
Neformalaus ugdymo „Dainavimas ir muzikavimas“, „Solinis dainavimas“ ir berniukų vokalinio ansamblio „Vyturėlis“ užsiėmimų metu mokiniai lavina vokalinius gebėjimus, dainavimo įgūdžius, kūrybišką mąstymą, meninės raiškos gebėjimus, mokosi dainuoti liaudies, klasikinius kūrinius, mokosi tolerantiškai vertinti savo ir kitų pasiekimus. Taip pat mokiniai dalyvauja įvairiuose projektuose, konkursuose, koncertuose, meninėje kolektyvų veikloje.